אם אתם עוסקים ביצירת תוכן שיווקי, סביר להניח שתרצו להבטיח שהזמן, ההשקעה והמאמץ שלכם ישתלמו ושהתוכן שאתם מייצרים יניב הרבה לידים. חשוב לציין, שבכל הנוגע ליצירת לידים, אין פתרון קסם, אך כן ישנם כמה טריקים שיכולים למטב את התוכן ולגרום לכך שיותר אנשים יקראו, יקשיבו או יצפו בתוכן שלכם. כיצד עושים זאת? בעזרת הטיפים הבאים.

בחרו בכותרת מעניינת

הכותרות יכולות לקדם את התוכן שלכם והן יכולות גם להפוך לעכב אכילס שלו, לכן עליכם להשקיע בכותרות מעניינות שיש בהן מן התועלת. כלומר שהכותרת עצמה מספקת טריגר למה שקורה בתוכן, ומציעה לקורא תועלת מובהקת. כותרת טובה שמניעה לפעולה תעורר הרבה יותר תגובה ותגדיל משמעותית את כמות ההקלקות. לכן השקיעו זמן וחישבו על כותרת שתפתה לקוחות פוטנציאליים ותגרום להם להבין מה ירוויחו מהתוכן שלכם, כבר למן הרגע הראשון.

זכרו – כותרת המבוססת על בעיה מעוררת יותר תגובות!

בססו את הכותרת שלכם על בעיה ולא על פתרון. אנשים נוטים יותר להגיב לבעיות, כך המוח האנושי עובד, הוא מחפש בעיות לפתור באופן תמידי. כך שכותרת המציגה בעיה ולא פתרון דווקא, תיצור הרבה יותר מעורבות.

בודדו את קהל היעד שלכם

לכל עסק יש סוגים שונים של קהלים. עסקים רבים מאמינים שאם הם יכוונו את התוכן לקהל יעד ספציפי הם יפספסו לקוחות פוטנציאליים. זה לא מדויק, ואפילו הפוך – תוכן שנכתב לקהל יעד ספציפי ישיג הרבה יותר לעומת תוכן כללי שפונה לקהל רחב יותר.

ערכו מחקר מילות מפתח

ברגע שאתם מבינים מי הקהל שאליו אתם פונים תוכלו להתחיל לשווק את התוכן שלכם באמצעות מילות מפתח. מחקר מילות מפתח הוא השיטה הטובה ביותר לגלות מה קהל היעד רוצה לקבל, כלומר אילו שאלות הוא שואל, מה הנושאים שמלהיבים אותו, אילו מילים מסחריות מחפש וכדומה, כך תוכלו ליצור תוכן רלוונטי וממגנט לקהל היעד שאליו אתם פונים.

שלבו את תיאור הקהל שאליו אתם פונים בכותרת

דרך מעולה להגדיל את כמות ואיכות הלידים היא לשלב בכותרת מילת מפתח שמתארת את קהל היעד. שיטה זו מושכת יותר תשומת לב של קהל היעד שהתוכן פונה אליו, כך שהאנשים שהתוכן רלוונטי כלפיהם יקדישו זמן לקרוא את המאמר.

אל תשכחו לכלול קריאה לפעולה בסוף התוכן

למרות שזה אולי נראה לכם כדבר המובן מאליו, הרבה פוסחים על הטיפ הזה ולא משלבים הנעה לפעולה בסופו של כל תוכן שיווקי. זה המקום להדגיש – עליכם להגדיר לקוראים מה בדיוק תרצו שיעשו לאחר קריאת התוכן, בין אם זה ליצור קשר, בין אם לתאם פגישה ובין אם לקנות מוצרים.

קדמו את התוכן שלכם

זה לא מספיק ליצור תוכן ולהעלות אותו לאתר, עליכם לוודא שכולם יודעים שהוא שם. לכן כל תוכן שעולה דורש תכנית שיווקית כדי שניתן יהיה להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. האסטרטגיה הטובה ביותר היא לקדם את התוכן בערוצי המדיה החברתית, כמובן שאינכם חייבים לחשוב על אסטרטגיית קידום פרועה, אך כן כדאי לחשוב על אסטרטגיה מקורית. לסיכום עבדו לפי הטיפים ליצירת לידים בעזרת תוכן שיווקי ותוכלו להגדיל את כמות הלידים במידה משמעותית!