פרסום בפייסבוק, ניהול קמפיינים מתקדמים בפייסבוק

עמוד הבית פרסום בפייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר עם מאות מליוני גולשים ברחבי העולם ולכן היא פלטפורמה פרסומית אדירה. ​אנחנו מכירים את שיטות הפרסום וההגבלות ברשתות החברתיות​, ויודעים מה נדרש כדי לנהל קמפיין טוב ולהגיע לקהל היעד הרצוי.

פילוח קהלים

רשת הפייסבוק מונה כיום למעלה ממיליארד משתמשים ברחבי העולם, ומליוני משתמשים פעילים רק בישראל. לכן, כשמקימים קמפיין פרסומי בפייסבוק קהל היעד לא יכול להיות "כולם", אלא להיות מוגדר וספציפי יותר. מלבד הגדרת מטרות הקמפיין ומיקום המודעות הרצויות, הפרמטר החשוב ביותר לפרסום בפייסבוק הוא פילוח הקהל. הצוות המקצועי שלנו ב-start digital marketing ידע לפלח את קהל היעד המדויק לעסק שלכם, על פי נתונים של גיל, מגדר, מיקום, שפה ואף הרגלים ותחומי עניין משותפים - על מנת שהמודעה שלכם תגיע לגולשים בעלי הפונטציאל הגבוה ביותר להפוך ללקוחות שלכם. פרסום ממוקד על פי פילוח קהלים בפייסבוק הוא פרסום יעיל יותר מרשתות אחרות לפרסום באנרים והוא בעל אחוזי דיוק גבוהים.

 

קריאיטיב ובניה

לפני שנשקיע כסף בפרסום בפייסבוק, עלינו להגדיר היטב את מטרות הפרסום ואת יעדי הקמפיין ולהבין מה אנחנו רוצים להשיג. פייסבוק כיום מציע שלל אופציות פרסומיות למטרות שונות - פרסום להגדלת מספר הלייקים בעמוד, יצירת מעורבות בפוסטים, קליקים או לידים לאתר שלכם, התקנה או שימוש באפליקציית מובייל, קידום אירועים והצעות וכן הלאה. לכן, בניית קמפיין ללא ידע מקצועי והבנת התשתית של הרשת החברתית עלולה להוות כישלון ובזבוז זמן וכסף. אנחנו ב-start digital marketing מכירים היטב את ממשקי הפרסום של פייסבוק, לכן בין אם תרצו להגדיל מכירות בחנות האינטרנטית שלכם, לגרום לחשיפה נרחבת למותג שלכם או לקבל פניות - אנחנו נדע איך לעשות את זה הכי נכון והכי יעיל שאפשר.

 

ניהול שוטף

פרסום אפקטיבי בפייסבוק דורש זמן, עקביות וסבלנות ומעל הכל מצריך ניהול מקצועי. ב start digital marketing הניהול השוטף של קמפיין פרסום בפייסבוק מתבצע בכמה רמות, ע"מ לייצר את התוצאות הרצויות אנו מבצעים אופטימזצייה מתמדת לקהל, לקריאטיב, לשיטות התמחור ועוד. אנו משתמשים במגוון כלים להבנת הקהל, ניתוח הפעילות ורמת המיקוד, ועובדים באופן עקבי במטרה לשפר את יעילות הקמפיין השגת המטרות ומציאת קהלים רלוונטים חדשים.