קידום אורגני לאתר חדש

עמוד הבית קידום אתרים אורגני (SEO) קידום אורגני לאתר חדש

קידום של אתר חדש היא מלאכה מורכבת ובה כמה וכמה שלבים אשר רק הקפדה על ביצוע נכון ומדויק של כל אחד מהם, תביא בסופו של דבר לקידום אפקטיבי. אנו מלווים את הלקוח החל משלב האפיון הראשוני של האתר ועד שלב הקליטה בגוגל והתחלת הקידום עצמו.

מחקר שוק ומתחרים

בשלב זה בודקים מיהם קהלי היעד ומיהם  המתחרים העיקריים של האתר על סמך תוצאות חיפוש בגוגל וידע מקדים של בעל העסק/אתר. בנוסף בודקים לאילו אתרים אחרים מקושרים המתחרים ואילו מילות מפתח (ביטויי חיפוש) הם מקדמים ובוחנים את אסטרטגיית השיווק שלהם, חוקרים את המבנה ההיררכי שלהם ומבינים לעומק את מטרות האתר שיבנה.

פרסום בגוגל

אפיון SEO לאתר חדש

בשלב זה מאפיינים את האתר הקיים מבחינת SEO : מגדירים את ההיררכיה, הניווט ומשפכי ההמרה, ממליצים על מבנה הדפים והקטגוריות, מגדירים דרישות טכניות כגון מבנה כתובות הדפים (uri), הפניות, איזורים חסומים, התמודדות עם שגיאות ועוד. בנוסף מציבים דרישות לתגיות נחוצות, הטמעת קודים למעקב ויצירת מודולים נוספים כגון sitemap.xml ו robots.txt. בשלב האחרון מגדירים אילו תכנים נחוצים לכל שלב ומנחים את צוות התוכן.

אופטימיזציה  ברמת העמוד הבודד (onpage)

ביצוע הגדרות לכל האתר ע"פ רלוונטיות ואו מילות המפתח שנמצאו בשלב המחקר: הגדרת תגיות alt, הגדרת כותרות הדפים, הגדרתי תגי title, הגדרת תיאור (meta description).

לאחר שעוברים על כל השלבים האלו, התשתית של האתר למעשה כבר מתאימה לקידום האתר באופן אופטימאלי. מכאן והלאה מבצעים פעולות נוספות אשר עוזרות לעקוב ולנטר את ביצועי האתר בגוגל, ובכלל זאת התקנה של מערכת המעקב אחר תנועה Google Analytics והמערכת של גוגל למנהלי אתרים המספקת נתונים מהשטח על ביצועי האתר, Google Search Console.

היתרון של מערכת זו נעוץ בכך שהיא מספקת נתוני אמת על ביצועי האתר בקרב הגולשים : מהו המיקום הממוצע של כל מילת מפתח, אילו אתרים אחרים כבר מקשרים לאתר, האם יש בו שגיאות סריקה שמונעות מגוגל להגיע לעמודים חשובים בו וכך הלאה.

החל משלב זה אפשר כבר להתחיל בקידום בפועל, להוסיף לאתר תכנים חדשים, לעבות תכנים קיימים ולהפיץ אותו באתרים אחרים על מנת להעלות את דירוגו והסמכות שלו בגוגל. בסופו של דבר, באמצעות קידום נכון, האתר יתברג במיקומים גבוהים יותר על מילות המפתח שנבחרו בשלב מחקר השוק והתנועה הממוקדת שתגיע אליו מהמילים האלו, תוביל ליותר המרות וקליטה של לקוחות חדשים.