Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום ב YouTube

עם שלושה מיליארד חיפושים בחודש ושלוש מאות שעות וידאו חדשות ביום, יוטיוב כבר מזמן עבר את הטלוויזיה…

למה כדאי לבצע קידום ביוטיוב?

רשת YouTube היא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם והאתר השלישי הנצפה ביותר בישראל. מעל ל-100 שעות תוכן וידאו מועלות לרשת בכל דקה ומעל ל-6 מיליארד שעות נצפות בכל חודש ברשת. בשנים האחרונות הפרסום בווידאו הפך לאפקטיבי במיוחד, כיום, התחרות הגדולה בתחומים השונים מחייבת את העסקים לפעול בקמפיינים שיווקיים ויראליים על מנת ליצור ייחודיות ולהתבלט בפני הגולשים ברשת. סרטונים ברשת YouTube עשויים להפוך את הפרסומות והסלוגנים של החברה לוויראליים במיוחד ולהוביל תנועה רבה לאתר האינטרנט שלהם.

כמה דברים שצריך לדעת על הפרסום ביוטיוב:

על פי מחקר שבוצע על ידי החברה Zefer נמצא כי יותר מ-50% מהחלטות הקנייה של גולשים ברחבי ארצות הברית התקבלו בזכות צפייה בסרטוני יוטיוב.

למעשה קיימים 10 סוגים של סרטונים שיווקיים מצליחים ביוטיוב:

 

  1. סרטון פתיחת העטיפה או החבילה של המוצר.
  2. סרטון מבחן הסבל – בדיקת איכות המוצר ועמידותו.
  3. סרטוני שלל המציגים לראווה את השלל למסע הקניות האפשרי בחנות.
  4. סרטוני הדרכה שמלמדים על המוצר.
  5. סיורים וירטואליים Tours שמציגים את הפרטים הפיזיים.
  6. GiveAways: סרטונים שמטרתם לקרוא לגולשים לבצע פעולה מסוימת (כניסה להגרלות וכדומה).
  7. Favorites: סרטון המציג את רשימת המועדפים של בעלי הערוץ או החנות.
  8. VS: סרטוני העדפה שמציגים השוואה בין פונקציות שונות של המוצר על פני המתחרים.
  9. פרודיות: חיקוי של סרטונים אחרים שנועדו למטרות הומור והפיכת הסרטונים לוויראליים.
  10. סרטוני מסר.

הסרטונים שכל בעלי העסקים הקטנים חייבים להכניס למסע הפרסום שלהם: סרטוני טיפים, סרטוני טריילרים, סרטוני שאלות תשובות, סרטוני הדרכה, סרטוני רשת.

אפשרויות הפרסום בYouTube:

רשת YouTube היא למעשה רשת חברתית בה בעלי עסקים יכולים להשתמש על מנת לשווק את העסק שלהם ולקדם את אתר האינטרנט שלהם מבחינה אורגנית. אלו השלבים לפרסום:

 

  • פתיחת ערוץ YouTube: בדומה לעמודים עסקיים בשאר הרשתות החברתיות. רשת יוטיוב מאפשרת לכל בעל עסק ליצור עמוד, להכניס את הפרטים השונים של העסק ולהעלות אליו סרטונים שונים. אחרי הערוצים השונים ניתן לעקוב ולהירשם וכך לצפות בסרטונים שאותה החברה מעלה.
  • העלאת סרטונים: גם ברשת יוטיוב קיים תהליך קידום אורגני וממומן. מבחינה אורגנית, במידה ואתם מעלים סרטונים, הקפידו להשתמש במילות מפתח שונות, לשלב אותם בכותרות העמוד ובתיאור הסרטון ולהוסיף תגיות לסרטון. בחרו בתמונה שיווקית שתמשוך את עיני הגולש וכותרת שיווקית רלוונטית. מבחינה אורגנית, ככל שיהיו יותר צפיות בסרטון שלכם, יותר הטמעות באתרים, שיתופים של הסרטון ברשתות החברתיות, תגובות, לייקים, ורישומים, כך הסרטון יתקדם מבחינה אורגנית. הקפידו להוביל גולשים לאתר האינטרנט שלכם מהסרטונים השונים.
  • קידום ממומן: ברשת YouTube יש אפשרות לקדם את הסרטונים השונים. באמצעות מערכת הפרסום של Google AdWords ובחירה באפשרות “וידאו מקוון” תוכלו לפרסם את הסרטונים השונים לצד הסרטונים השונים או בפתיח לחלק מהסרטונים.

קידום בYouTube ו-SEO:

  • תוצאות הסרטון יכולות להשתחל אל תוצאות החיפוש הן ביוטיוב והן בגוגל.
  • קידום של סרטון שמטרתו להוביל את הסרטון למקומות הראשונים בחיפושים במנוע החיפוש לרוב יהיה קשה ולעתים גם בלתי אפשרי.
  • תגיות הסרטון חשובות במיוחד ומשפיעות על “הצעות לסרטונים” בצד העמוד של כל סרטון. מומלץ לכתוב בין 5-12 תגיות.
  • ככל שיש יותר מעורבות של גולשים (צפיות, תגובות, לייקים, הטמעות) – כך הסרטון יקודם.
  • לכותרת הסרטון יש משקל של יותר מ-80% בתהליך הקידום של הסרטון.
  • לסמכות המשתמש יש משקל של כ-16% בקידום הסרטון על פי ההערכות.
  • לייקים ברשתות החברתיות הופכות את הסרטונים לפופולריים.
  • העלאת סרטונים באופן עקבי “מחזקת” את העמוד.
  • השתדלו ליצור פלייליסט שישלב את הסרטונים השונים שלכם.
  • בערוץ הYouTube ובשירות Google My Business תוכלו לקבל אינדיקציה מדויקת לגבי התוצאות והנתונים של הסרטון.

באמצעות ניהול נכון של קמפיין ב Youtube תוכל לייצר נקודת מפגש נוספת עם קהלי היעד שלך ובכך להגדיל את סיכוייך להשגת יעדי הפרסום שלך. צוות המומחים שלנו ישמח לבנות ולנהל עבורך מערך קידום מנצח.