הגדר לנו יעדים ותקציב, אנחנו נטפל בשאר! פרסום ממומן ב-Google Ads הינו כלי אפקטיבי ביותר להשגת יעדים כגון חשיפה, חיזוק מותג, גיוס לקוחות חדשים והגדלת המכירות באתר.
פרסום מתחיל במחקר
הצעד הראשון והחשוב ביותר לפרסום יעיל מתחיל בעבודת הכנה מקצועית ומחקר מעמיק אודות מאפייני הלקוח, קהל היעד ומטרות הפרסום והשיווק. הידע, המקצועיות והניסיון שצברנו לאורך השנים, הפכו אותנו ב-start למומחים במחקר מקדים ובפיתוח אסטרטגיות ייחודיות לניהול קמפיינים ממומנים. כאשר בוחרים בפרסום בגוגל אדוורדס, יש לוודא שהחשבון יתנהל באופן אפקטיבי כדי שההשקעה הכלכלית תשתלם.
טרם מתחילים קמפיין ממומן בגוגל, יש לבחור את מילות המפתח הנכונות והרלוונטיות לשוק שלכם ולהבין את הלקוחות כמכלול. אנחנו נבין מהי התשתית המתאימה עבורכם, נחקור את הביטויים הרלוונטיים לקידום ובעזרת המידע הזה נייעל את אסטרטגיית הפרסום של המוצר או השירות שלכם. התוצאה? - אתם תזכו בחשיפה מקסימאלית לקהל היעד הרלוונטי תוך ניצול אופטימלי של התקציב ועמידה ביעדי הפרסום.
אסטרטגיית פרסום
פרסום בגוגל אדוורדס מבוסס על שיטת PPC (תשלום עבור קליק). כיום, הממשק של Google Ads פורס בפני לקוחותיו מגוון אסטרטגיות תמחור גמישות לייעול ניהול הקמפיין.
סוגי התמחור השונים וייעודם עשויים להיות מבלבלים. החל מאסטרטגיית אופטימיזציית מחיר לקליק, דרך תמחור לפי מיקום בתוצאות החיפוש, תמחור לפי מחיר יעד (CPA), תמחור לפי מקסימום קליקים ועד תמחור בדגש על החזר הוצאות פרסום (ROAS) - שיטת התשלום לפי קליקים מעולם לא היתה מתקדמת ומורכבת יותר. אנחנו ב-start נדע להתאים את אסטרטגיית התמחור הנכונה ליעדי הקמפיין שלכם בגוגל, אשר תשיג לכם מספר המרות גבוה בעלות הנמוכה ביותר, תוך מתן דגש על תנועה איכותית ורלוונטית לאתר שלכם.
אפיון ובניית קמפיינים
אפיון מהווה מרכיב נוסף בהצלחתו של קמפיין. האפיון נועד לוודא שהמודעה שלכם תוצג במיקום הנכון, בזמן הנכון לגולש הנכון. בעזרת אפיון נכון של קמפיין ניתן להתמקד ולהגדיר את קהל היעד שלכם לפי מיקום גיאוגרפי, שפה, מין, חתך גילאים, ואף להגדיר את השעות והימים בשבוע בהם תתפרסם המודעה. אפיון נכון ומיקוד טוב יאפשרו להגדיל את אחוזי ההמרה ולהפוך מבקרים ללקוחות. המחיר המינימלי לקליק נקבע על ידי גוגל בהתאם לציון האיכות של החשבון, הקמפיין, קבוצת המודעות, המודעות עצמן וכמובן הביטוי המחופש. הצוות המקצועי שלנו ב-start ידע לבנות את הקמפיין בצורה האפקטיבית ביותר על מנת למקסם את ההחזר על ההשקעה ולעמוד ביעדי הקמפיין.
ניהול תקציב הפרסום בגוגל
ניהול קמפיין ממומן משמעו מעקב ואופטימיזציה שוטפים לצורך שיפור יעילות הפרסום בגוגל אדוורדס. אנו משתמשים במגוון כלי מעקב וסטטיסטיקה המאפשרים לנו למדוד את האפקטיביות של הקמפיין הפרסומי ולקבל תמונה אובייקטיבית של ביצועי הקמפיין. בעזרת ניתוח הנתונים ותהליכי הסקת מסקנות נבצע לקמפיין הפרסומי אופטימיזציה, על מנת למקסם את תוצאותיו ולייעל אותו באופן עקבי. אנחנו ב-start מכירים היטב את מערכות הניהול והאופטימיזציה המתקדמות ביותר בשוק ואת המערכות של גוגל אדוורדס בפרט. ניסיוננו מאפשר ניהול קמפיין ממומן בצורה מקצועית ויעילה כך שנגיע תוך זמן קצר לקהל הנכון, בזמן הנכון ועם המודעה הפרסומית הנכונה שתהפוך את קהל הגולשים ללקוחות.
עוד בנושא פרסום בגוגל
פרסום ביוטיוב
YouTube הינו מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם והאתר השלישי הנצפה ביותר בישראל. השיגו חשיפה מטורפת והגיעו לקהלים חדשים או חוזרים באמצעות פרסום וידאו .
פרסום e-commerce
עולם המסחר האלקטרוני מאפשר פעילות יעילה ומדידה יותר מאי פעם. באמצעות ניצול נכן של סוגי המדיה השונים ניתן למקסם את תקציבי הפרסום וליצר מכירות בעלות נמוכה יחסית למתחרים
גוגל שופינג / Google Shopping
עד עכשיו חנויות וירטואליות ואתרי מסחר אלקטרוני בישראל היו צריכים להתבסס על כמות מוגבלת של ערוצים כגון קידום אורגני, קידום ממומן או אתרי השוואת מחירים.